diumenge, 28 de març del 2010

Gràcies

Hi han vegades que una persona, en aquest cas varies, aconsegueixen canviar-te l'estat d'ànim amb un detallet. Persones que amb un gest desinteressat han aconseguit emocionar-me fins al punt d'estar gairebé a punt de treure unes llagrimetes.

Han fet un homenatge al "Que te vaya bien" de El niño de la hipoteca que en part m'ha salpicat a mi.
Des d'aquí voldria agrair de tot cor a totes aquestes persones que m'han canviat el dia.

Moltes gràcies. A l'Ann, les Martes, Anna, Jenny, Núria, Pere, Albert Sans, Bibi, Cris, Joan Berenguer, Laia, Maria, Marion, a en Xavi, la Sandra i la Mery..
No us conec a tots, pero ja ho farem. :)

Moltes gràcies a tots




PD: Si em deixo algú en l'agraïment feu-li saber, he fet copy dels del vídeo ;)

6 comentaris:

  1. gràcies a tu albert!! :D
    molts ptons***
    Ann*

    ResponElimina
  2. Ohhh q guay !!!
    Això, això, ja ens coneixarem. :)
    Jo sóc la de vermell, la del metro !!! ajaja xD
    Gràcies !!!

    Mery ^-^

    ResponElimina
  3. Gràcies a tu Albert! sense la teva coreografia no existiria el vídeo (o sí, però d'una altra manera)

    Petoooons!!!

    ResponElimina
  4. Yupi yupi! En breu ens coneixerem! Mua mua!

    ResponElimina
  5. jajajaja...que fort Albert!!! ja parlarem tu i jo!!jajajajaja

    ResponElimina

Abbey Road

Abbey Road