diumenge, 22 de novembre del 2009

Clara Peya

Hi ha gent que amb una caricia, un somriure o amb una mirada aconsegueixen cambiar-te l'estat d'ànim a un altre estat millor. Persones que només la seva preséncia contagien una energía i alegría increïble,que et fan estimar i et fan sentir estimat, que les abraçaries en tot moment.
Tinc el plaer o la sort de tenir persones d'aquest tipus al meu voltant.
Aquest diumenge m'ha tornat a passar com era d'esperar.

Ha estat un plaer poder participar, encara que sigui durant 5 segons, d'un dels mils projectes que fa i té al cap.
Desde aquí vull desitjar-li tota la sort del món, i estic convençut de que tot li sortirá genial.
De moment esperaré fins tornarme-la a trobar i disfrutaré del meu moment amb ella i la seva gent.

Gràcies per aquestes estonetes.

PD: Aquest noi viril us estima molt, desde el troçet de cor més recondit fins al més visible.

En aquesta foto, el talent sobre l'escenari de dues persones descrites anteriorment.

2 comentaris:

Abbey Road

Abbey Road