dilluns, 21 de juny del 2010

Carta oberta a La Bobina




Encara recordo el primer dia de classe, vaig ser el segon en arribar, i estava molt nerviós, no sabia si seria capaç d’estar a l’alçada de tot el que anava a descobrir. La primera classe va ser de presentació general i ens van donar 3 objectes, una bombeta, un obridor i l’altre no el recordo. Teníem que presentar-nos i dir que es el que ens aportava aquell objecte.

Vaig escollir l’obridor, i vaig dir:

Sóc l’Albert Boscà, tinc 22 anys, i quan acabi el curs obrirem una ampolla de vi per celebrar el final de curs.

Ara, gairebé dos anys després puc dir que heu aconseguit fer de mi una persona més madura, amb ganes de lluitar per fer les coses que desitges i fer-ho amb ilusió.

Simplement agrair a l’escola tot el que he passat durant aquests dos cursos. Començant per la Linda que m’ha ajudat molt en situacions de “bajón” i m’ha donat ànims quan més els necessitava, passant per la Susana que amb l’energia que transmet fa que estimis més aquesta professió, també agrair a les dues professores que he tingut, que al cap i a la fi són les que m’han ensenyat a disfrutar de tot això desde un principi, mai ho oblidaré.

I per últim, gràcies als meus companys, la pinya que s’ha creat es increïble, tant fora com a dins de l’escola.

Si les escoles funcionen gràcies a la ilusió de les persones que treballen dins, puc dir amb tota seguretat que La Bobina es la millor escola i per molts anys ho serà.



M’ho he passat molt bé, mil gràcies.

1 comentari:

Abbey Road

Abbey Road